توافق سنّی های الانبار عراق برای تشکیل حزب سیاسی زیر نظر ایران

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ما با ولایت زنده هستیم

جمعه 28 خرداد 1395

توافق سنّی های الانبار عراق برای تشکیل حزب سیاسی زیر نظر ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وب سایت خبری "دار الاخبار" عربستان گزارش داد: «برخی نمایندگان سنّی پارلمان عراق و شخصیت های مطرح الانبار اخیرا دیدارهای محرمانه ای با مسئولان ایرانی در تهران داشته اند.»

 

 

این وب سایت در ادامه ادعا کرد: «این نمایندگان و چهره های مطرح اهل سنّت به توافق رسیده اند تا در راستای مبارزه با تروریسم، یک حزب سیاسی سنّی با حمایت تشکیلات نظامی غیر دولتی زیر نظر سپاه ایران تشکیل دهند و سپاه عهده دار آموزش و مسلح کردن این تشکیلات شود.»

 

 

دار الاخبار در ادامه خاطر نشان کرد: «در پی اقدام برای تشکیل این حزب که قرار شد تحت اشراف ایران فعالیت خود را آغاز کند، یکی از نمایندگان سنّی طراح این حزب هدف ترور نافرجام قرار گرفت.»

 

 

خاطر نشان می شود که اخیرا منابعی از استان الانبار به روزنامه "القدس العربی" گفتند که ایران با عشایر سنّی الانبار مدت هاست رابطه گرفته و درباره مبارزه با گروه های تروریستی که از سال 2003 تاکنون در استان های غربی از جمله الانبار نفوذ کرده اند، رایزنی می کند.

 

 

منابع خبری گزارش داده اند که نیروهای عراقی توانستند به مرکز شهر فلوجه در استان الانبار وارد شوند و طی درگیری های شدید، داعش از مرکز این شهر عقب نشینی کرده است.

 

 

اتاق عملیات فلوجه که با مشارکت ایران در حال طراحی عملیات ضد داعش است، از بازپس گیری پنج منطقه از داعش در شهر فلوجه طی درگیری های دیروز خبر داده و نیروهای ارتش عراق این در اطراف ساختمان فرمانداری فلوجه مستقر هستند.

 

 

ارتش عراق روز یکشنبه (2 خرداد) بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد آمادۀ اجرای حمله برای بازپس‌‌گیری شهر فلوجه در استان الانبار از تروریست‌های داعش است و از ساکنان شهر خواست پیش از آغاز جنگ، منطقه را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 14:53

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : mohammad24z@chmail.ir


اگه دوست داری وبلاگ بسازی کلیلک کن
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ما با ولایت زنده هستیم و آدرس velayat-velayat92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::